tisdag 27 juli 2010

På sommaren har jag annat för mig än att blogga...


... men här kommer en liten uppdatering.

Jag har grillat hos Stefan och Maria

Hängt på öar med Windsor



Tränat med Hagman

Tiggt mat av Bonnie i Årsta

Hängt på Debaser

Busat med Eros i Årstaviken

Efter Årsta åkte vi vidare till Umeå där husse och matte skulle på bröllop. Jag var hos husses syster innan vi sedan åkte vidare till Mora. Jag är grymt duktig på att långåka och är så lugn i bilen. Men husse och matte ser till att jag är helt slut innan vi åker. Vi har cyklat och simmat en massa mellan turerna. Och så har jag fått busa med roliga hundar på rastplatser där vi har stannat.


Grill i Mora

Gos med matte



Elvira bjuder på mat. Jag har lärt mig att det är grymt bra att hänga med små människor för dom är så kladdiga hela tiden. Vore ju skitbra om vi också kunde få en liten människa hemma nån gång... Jag får övertala husse och matte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar