måndag 5 juli 2010

Blenda är här!


Jag har syrran här i två veckor medan hennes matte är i Kambodja. Hon är så himla mysig. Gosig värre med både mig, katterna, husse och matte. Hon kommer ofta upp i sängen på natten och buffar in sig under mattes täcke och gillar verkligen att knö sig in lite här och var.
När hon vill busa så ställer hon sig och hoppar lite gullig och smackar med läpparna. Och så har hon lärt mig ett jättebra trick. När hon vill ha mat så går hon och lyfter på locket till mattunnan med nosen för att husse ska höra att det är dags.
Det är supermysigt att ha henne här och både matte, husse och jag blir sugna på att ha en hund till i framtiden så att det alltid finns en lekkompis.


Tre byrackor på väg till plurret.

Tre byrackor i en raggarbil.

Bad med matte.

Här kommer vi!


Jag bröstar upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar