onsdag 11 augusti 2010

Happy joy joy

Jag har fått besök av min tjej Happy. Mycket tidigare än vad vi hade väntat oss för att hon gick in i löp mer än en månad innan det var beräknat. Jag har ju vetat sen några månader tillbaka att hon ska komma men blev ändå paff när hon nu kom hit.
Först visste jag inte riktigt hur jag skulle bete mig men till slut gick det hur bra som helst.

Happy är en urmysig tjej. Glad, gosig, snäll och följsam. Hon kommer att bli en jättefin mamma och det kommer att bli underbart härliga valpar. Vi längtar nu till oktober när de kommer till världen om allt går som det ska.

Anne Britt hade även med sig en kull med dvärgpinschers och deras mamma Petit. Hur söta som helst. Snacka om social träning... Fast jag tyckte att de var lite läskiga så jag tog det försiktigt med busandet.



Fina Happy


Sötkorvar

Mamma Jamila och Brandy kollar läget



1 kommentar:

  1. haha men guuuud så smååå och jag som trodde pixel skulle gå sönder bara han fick en lite knuff av cirre, tänk å ha en dvärg. men omg va söta :)

    kul med valpisar. måste vara sjukt spännande :)

    /malin

    SvaraRadera