måndag 5 april 2010

Dagens outfit



Efter rr-träffen vi hade förra helgen så kom jag hem som en skadad soldat. Husse och matte har upptäckt att jag har en massa sår överallt. Bland annat har jag ett stort sår på sidan och nu kliar det som tusan. Jag håller på att bli tokig! Så nu får jag ha t-shirt på mig när jag är inne för att jag inte ska klia upp såret mer. Jag vägrar dock ta på mig några töntiga grejer så vi har kommit överens om att jag bara ska ha tuffa t-shirtar. Eftersom matte har rockklubb så är det bra för hon får alltid tröjor av banden som spelar på klubben. Så, dagens outfit är en röd Transwagon-tisha.

Nu får vi bara hoppas att jag inte får något fult ärr på sidan. Fast husse säger att det är tufft med ärr så det kanske inte gör något... Det är viktigt att vara tuff har jag hört.

1 kommentar:

  1. Ärr e ascoooolt skaffa sånna :D

    hihi visst e det flott att få va 2a, om ändå bara för en kort sekund ^^

    *nosnos

    SvaraRadera