tisdag 6 april 2010

En flaska förhudsrens, tack.


Jag har en ny grej som jag kör med när jag blir lämnad ensam hemma. Jag visar mitt missnöje med att tugga lite på grejer. Men idag var jag med om en jätteäcklig grej! Husse och matte brukar ta bort grejer jag kan tugga på innan de åker (dock kan jag ju alltid tugga på katterna) men den här gången hade husse glömt flaskan med förhudsrens som jag tydligen måste ha nu. Så jag tänkte att nu ska jag tusan i mig visa honom att mig lämnar man inte ensam ostraffad. Jag tog flaskan och tog med den till min bia, la mig där och började tugga. Jag började med korken och sen när jag kom till själva flaskan så blev det genast väldigt, väldigt äckligt. Jag spottade ut det mesta dock. Tvi!

Nu tror husse och matte att jag har lärt mig att jag inte ska tugga på saker. Men det kan dom ju tro!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad roligt att du har hittat min blogg :) Nero är ju fantastiskt fin! Det ska bli roligt att fortsätta följe er här!

    SvaraRadera