onsdag 9 december 2009

Min kompis Christine

Idag har jag varit hos min dagmatte Christine. Jag är hos henne någon gång i veckan så matte kan boka in en massa möten den dagen och jag slipper vara ensam så länge då.
Varje gång vi svänger upp på Christines gata så blir jag alldeles tossig i bilen. För då vet jag att jag ska få busa hela dagen. Husse och matte är väldigt nöjda med att ha hittat en sån bra dagmatte så att de slipper ha dåligt samvete för mig de dagarna som de är för uppbokade.
Men jag blir alltid lika glad när de hämtar mig. För hur bra Christine än är så är ju trots allt husse och matte bäst.


Idag fick jag veta att min favvosyrra Pixie har brutit tån. Så himla tråkigt, nu får vi inte busa på två månader. Vi skickar iväg en massa pussar till henne så att hon blir bra snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar