lördag 5 december 2009

1:a pris i öppenklasspår

Idag tog jag mitt första pris i öppenklassspår. Bailey, Pixie, Hagman och jag åkte upp till Inger och Roger i Värnersborg och alla syskonen klarade sig med bravur. Tjoho för oss!
Fin kritik som löd så här: Lättläst hane, visar tydligt vad han gör i spåret. Tar sig runt bra trots mycket viltstörning.
Matte höll i linan och husse gick bakom med Roger. Nu ska vi öva mer så att matte och husse blir bra på att läsa av mig. Vi hade en jätterolig dag och ser fram emot nästa gång det är spårningsdax.

1 kommentar:

  1. wohoooo grattis till ettan, vad duktig du är :)

    ja min matte hon var konstig när hon kom hem, men jag var så trött så jag orkade inte riktigt bry mig, stack ut å pinkade in området sen in å sova igen. förstår inte varför hon inte kan lägga sig i tid som vanliga tvåbeningar :s väcka en RR sådär mitt i natten. dumma tvåbening

    SvaraRadera