måndag 14 juni 2010

Raggarhunden

I helgen har vi varit på Jokers Bike and Car Show i Tidaholm. Det var sjukt tråkigt när vi skulle åka dit för jag fick sitta och vänta i garaget medan husse och matte fixade med bilen sen tog det minst 100 timmar att åka dit. Men väl där så fick jag busa en massa med Sigge, vi sprang i skogen, jagade varandra med pinnar och grävde runt ordentligt i en sandhög.

Medan husse och matte var och tittade på band på kvällen så fick jag vara i husvagnen. Det gick faktiskt jättebra. Jag är ju inte så förtjust i att vara ensam hemma, men i bilen och husvagnen är det ok. Det är liksom som en stor koja.

Annars har jag mest gått runt och nosat, kollat på en och annan bil, kissat, ätit goda saker som folk har bjudit på och fått ta emot ofantligt många komplimanger om hur snygg jag är.
Roligast i helgen var att busa med Sigge och att jag träffade en groda. Glodde på den ett tag, sen fick den hoppa vidare.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar