lördag 23 januari 2010

Nu klickar vi igen

Nu är vi tillbaka på Kungliga Hundar och för mer klickerkurs. Jag älskar att komma dit! Och jag älskar klickern, snacka om att få möjlighet att visa sig från sin bästa sida. Matte och husse tycker så klart att jag är grym och jag trixar och fixar för att få korv. Just korv är mitt klickord och nu börjar jag fatta vad det innebär. Husse tyckte att det var bra att ta något som jag älskar som klickord. Men bajs kanske inte låter så bra tyckte matte så det blev korv, som står näst högst upp på min lista över favoriter att stoppa i munnen.

Med på kursen är Maria från Inanda Mellbergs Kennel och hon berättade att matte var tilltänkt att få förfrågan om att vara med i SRRS:s styrelse. Men med tanke på hur mycket matte har att göra med sitt företag så får det vänta ett tag. I vår kommer hon att ha så mycket på schemat då hon ska föreläsa och nya kundsamarbeten är på gång. Tur att jag har husse som jag kan ligga och såsa med i soffan när matte är iväg på annat.

Men nu ska vi ut i skogen säger hon. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar