söndag 10 januari 2010

My Dog



Vi har spenderat två dagar på My Dog och det har varit hur roligt som helst. Kul att hänga med syskonen och mamma Jamila. Och Jelanisgänget gick det bra för. Pixie vann bästa juniortik, Hagman blev andra bästa juniorhane och jag fick ett förstapris. Som Emma och matte misstänkte så tyckte domarna att jag behövde växa till mig mer. Men de tyckte att jag har stor potential. Fast det är ju ingen nyhet för de som känner mig:)
I avels- och uppfödarklassen gick det jättebra för oss (Jamila, Hagman, Ace, Blenda och jag)! Vi gick till final i båda och placerades på 4 plats av 9 tävlande avelsgrupper och i uppfödarklassen på 5 av 19 tävlande. Vi är den första levergruppen som har visats i Sverige hittills, kul med så bra placeringar. Mer info om hur det gick för alla finns på Jelanis hemsida.

Jag var hur som helst jätteduktig enligt matte som är så stolt över mig. Hon har börjat få lite kläm på hur hon ska ställa mig på bästa sätt. Emma säger att jag ställer mig jättebra av mig själv, så det ska nog bli en champion av mig också så småningom.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar