onsdag 14 oktober 2009

Tuffe Victor

Pixies "storebror" Victor finns inte mer. Han blev sjuk och helt plötsligt gick allt väldigt fort... Ibland är livet så orättvist!
Victor var den första vuxna hanen jag lärde känna, och jag tyckte att han var tuffast i hela världen. Helst ville jag gå med honom överallt när vi var ute i skogen. Han tyckte nog att jag var lite jobbig imellan åt. När Pixie och jag busade som tokar så lunkade Victor med på promenaderna. Det var tryggt att ha med honom... Matte säger att det som blir det starkaste minnet av Victor är att han helst ville ligga på en i soffan. Han var enorm kille, men han trodde nog att han var en liten katt ibland som gillade att krypa upp i famnen på de som ville gosa.
Vi kommer att sakna dig Victor!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar