söndag 11 oktober 2009

Stora Bailey

Brorsan Bailey har varit hos oss några dagar och det har varit jätteroligt. Vi har busat hela tiden, husse och matte har blivit lite trötta på oss säger dom för vi kan inte vara lugna en sekund. Men det är ju så svårt att låta bli.
Bailey var lite ängslig första natten så han fick sova i sängen, andra natten sov vi där båda två. Trångt och mysigt tyckte vi...
Nu säger husse att jag måste skynda mig och växa till mig lite för Bailey är mycket större än mig så han brottar ner mig. Men jag är mycket snabbare än honom så för det mesta får han inte tag på mig. Och framför allt så får han inte tag på mina pinnar. Och det är det viktigaste...




Bailey blev jätteglad när hans husse, matte och sötaste lillmatte Stella kom och hämtade honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar