torsdag 3 september 2009

Norrlandsbesök

Jag är i Umeå med husse och matte. Vi åkte bil upp i tisdags, stannade en natt hos Elin och Fredrik i Stockholm (dom hade en ny jättestor lägenhet som jag kunde kuta runt i. Jag såg dock till att lägga beslag på deras säng med en gång) och sedan vidare till Umeå. Trots att vi tog den lilla bilen så gick det jättebra, visst var det lite tråkigt imellan åt men vi stannade ofta så att jag fick springa av mig i skogen.
Husse kommer från Umeå och jag gillar att vara här, det finns bla en stor älv man kan simma i. Dock är husse och matte ledsna för de är här för att begrava husses pappa. Men de säger att det är bra att ha med mig för jag är bra på att trösta och så passar jag på att busa extra mycket och göra tokigheter när vi är ute så att det får skratta åt mig och säga att jag är en knäppkorv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar