söndag 14 juni 2009

Raggarhunden

Min husse och matte har en Ford Customline från -54 och en gammal Opio-husvagn och tycker att det är jättekul att åka på massa konstiga små minifestivaler där band spelar och folk brummar runt i sina gamla bilar. Nu var jag med för första gången och det var riktigt roligt. Alla tyckte att jag var sjukt söt och lite tuff så det var jättemånga som hälsade på mig. Jag tyckte dock att banden som spelade på kvällen var lite läskiga. En snygg fransk bulldog som heter Vilda gjorde mig sällskap i husvagnen när husse och matte var inne och dansade en stund. Det var väldigt bra för hade jag varit själv så hade jag nog blivit alldeles till mig av all läskighet det innebär att vara ensam. Husse och matte säger att det är bra att jag vänjer mig att vara med på sånt för de kommer att flänga runt en hel del. Det kommer nog att gå jättebra, speciellt då jag verkligen älskar att åka raggarbil! Fast husse säger att det inte heter raggarbil...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar