onsdag 17 juni 2009

Djur i bur

Jag hatar att vara ensam! Det känns som att jag ska dö och att matte och husse aldrig kommer tillbaka. Det enda jag kan göra är att skälla, yla och gråta. Att vara ensam är verkligen det värsta jag vet! Speciellt i bilen. När matte drar åt handbromsen så vet jag att hon kanske kommer att lämna mig och då börjar jag yla med en gång så att hon inte ska glömma att jag är där. Lämnar hon mig så hoppar jag runt i bilen och skäller samtidigt. Men nu kan jag inte det längre för matte har köpt en bur till bilen. Först var hon tittade på en ny, större bil men just nu så har vi inte råd säger husse. Så det får bli en bur i hennes lilla bil. Och jag känner mig faktiskt lite tryggare då. Visst skäller jag fortfarande men på sätt och vis är det lite skönt att inte kunna hoppa runt så mycket.
Men jag hatar fortfarande att vara ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar