lördag 11 april 2009

Mitt nya hem

Nu har jag kommit hem till mitt nya hem. Första natten var lite läskig men jag var så trött efter bilfärden om omställningen att jag sov gott ändå. Det hjälpte ju helt klart att husse och matte lät mig sova i sängen fast dom hade tänkt sig att jag skulle sova i min bädd. De säger att jag kommer att kunna lära mig det senare. Vi får la se...

Numera bor jag i Önnered i ett radhus. Jag har en egen uteplats och liten trädgård. Det är så bra att det är på en gavel för då är det så lätt för husse och matte att ta ut mig när jag ska träna på att bli rumsren. Vad det nu innebär? Matte kallar mig för Kissmaskinen, ganska tufft smeknamn tycker jag.
Min nya kompis Spot. Ytterst god att tugga på.

Jag har min bädd under trappan. Som matte och husse envisas med att bära mig upp och ner för hela tiden. Jag kan ju gå själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar