onsdag 20 juli 2011

Jag är tillbaka


På begäran är jag nu tillbaka.
Mitt liv har förändrats en hel del sen jag bloggade senast. Jag har blivit en skilsmässohund.
Matte och husse har nu bott på olika ställen sen november förra året och har nu delad vårdnad om mig. Jag är hos husse på helgerna och hos matte på veckodagarna. Det går hur bra som helst och vi ses ofta alla tre och hittar på olika saker.

Matte och husse är jättebra vänner och älskar mig en massa båda två. Katterna Sibylla och Brutus är även de hos båda fast då under längre tider. Jag tror helt enkelt att det är så att matte och husse inte klarar sig utan mig längre perioder så jag får helt enkelt flytta runt mer:)

Husse bor i Frölunda och jag har fått en extramatte som heter Anna. Jag kommer i vinter även att få en lillhusse då Anna har en bebbe i magen. Här ska det gosas!
Matte bor i Majorna där hon även har sitt kontor och jag har även fått en extrahusse, Andreas. Jag gillar honom som tusan och gör precis som han säger. Lyssnar mer på honom än på matte för det mesta.

Vi hänger mycket runt Röda Sten, i Slottsskogen och Sannabacken där jag har hundkompisar. Ett stort plus är att brorsan Hagman bor i Majorna han med. Han är ju trots allt min allra bästa kompis.
Nu under sommaren är matte, Andreas, katterna och jag i vår nya stuga. Och den är hur fin som helst. Stugan ligger i Säve i ett koloniområde som heter Gunnesby. Här jag en hel del hundkompisar, 5 minuter till badstrand, massa fina skogar, en alldeles egen trädgård att hänga runt i och hästar och kossor att spana på.


Världens bästa stuga


Häng på Röda Sten


Midsommarhund


Sybilla och jag gottar oss i stugan



Brorsan på busbesök


Spana lite


Tottosar


Matte och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar