tisdag 19 oktober 2010

Ibland vill man bara dra nåt gammalt över sig



Men idag är inte en sån dag. Även ifall jag gärna alltid ligger under min gamla filt som människorna säger luktar äckligt. Dom är sjukt konstiga. Goare filt kan man ju inte hitta!

Kul idag är att vi först nu har fattat att man kan se statistik på hur många som besöker min blogg, detta hade vi ingen aning om då vi mest hade tänkt att den skulle vara för de närmast sörjande.
Men som sagt, det går visst att se hur många som är inne respektive dag, månad, år osv. Och vad många det är! I snitt så har vi 50 besök om dagen. Jag fattar ingenting! Ok, att jag är cool och snygg. Men att så många skulle vara intresserade av mitt lilla liv känns ju väldigt smickrande.

Så nu blir det till att skärpa till sig, kamma luggen innan bilder tas och ta upp aktuella frågor som tex varför människor inte förstår att bajs är gott och att hundar som blir lämnade ensamma mer än en kvart borde få gå till domstol. Jag, direktör Nero kommer nu att använda detta forum för att sprida mitt budskap. Till hela 50 personer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar