onsdag 8 juli 2009

Häng med Emma

I helgen var matte och husse på Arvikafestivalen och då hälsade jag mamma och co på Jelanis. Jag var med Emma på hennes jobb och fick vara i personalrummet med mamma Jamila. Först gick det bra men sen tröttnade jag och ville visa att mig lämnar man minsann inte ensam. Så jag satte igång och skälla och yla så mycket att företaget ovanför ringde ner och sa att det inte kunde höra vad folk sa i telefon. Så då fick jag bli hämtad och jag slapp sitta ensam i personalrummet. Väldigt effektivt.

Husse och matte har fått för sig även de att de ska ensamhetsträna mig hemma. De testade igår men jag såg till att yla hela tiden medans de var borta så att grannarna blev sura till slut. Så nu hoppas jag på att de tänker sig för både en och två gånger innan de lämnar lilla mig igen. Jag vill ju vara med!


Titta vad snyggt jag kan stå nu.

Vem kan motstå någon med de ögonen.
Hur kan man lämna mig ensam när jag har den här blicken?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar