måndag 18 maj 2009

Ni kan inte ta mig!

Jag är jätteduktig på kontakt, sitt, ligg, tass, varsågod, att ligga på min plats om jag blir tillsagd och att inte gå före husse och matte genom dörren. Och dom har sagt att dom är väldigt stolta över mig. Men det dom inte har fattat är att jag luras med dom...

För när vi är ute så gör jag lite som jag vill. Är jag inte på humör så låtsas jag som ingenting när dom ropar på mig. Ropar dom ett glatt "kom" så tittar jag lite lurit på dom och är det ett lite hårdare "hit" så brukar jag titta åt andra hållet och ignorera dom. Det roligaste är när de försöker ta mig, då brukar jag leka jage med dom. Jag är så himla snabb och så är jag väldigt bra på att fintas och tacklas.
Matte säger att det kommer att bli bättre när vi börjar på valpkursen och när jag blir lite äldre.

Vad då "bättre"? Jag tycker att det är jättebra som det är nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar